Strattu di tè verde
1. Nome di u produttu: Strattu di tè verde
2. Specificazione:
10% -98% polifenoli da UV
10% -80% catechine da HPLC
10-95% EGCG da HPLC
10% -98% L-teanina da HPLC
3. Aspettu: Pulu finu giallu marrone o biancu
4. Parte aduprata: Foglia
5. Grade: Grade Food
6. Nome latinu: Camellia sinensis O. Ktze.
7. Imballu Detail: 25kg / tamburinu, 1kg / bag
(25kg pesu netu, 28kg pesu grossu; Imballatu in un cartone-tamburu cù dui sacchetti di plasticu à l'internu; Dimensione Tamburu: 510mm altu, 350mm diametru)
(1kg / Bag pesu netu, 1,2kg pesu grossu, imballatu in un saccu di foglia d'aluminiu; Esternu: cartone di carta; Internu: doppiu stratu)
8. MOQ: 1kg / 25kg
9. Tempu di piombu: Da neguzià
10. Capacità di sustegnu: 5000 kg per mese.
Ci hè dettu chì qualsiasi altru alimentu o bevanda abbia tanti benefici per a salute cum'è u tè verde? I Cinesi cunnoscenu i benefici medicinali di u tè verde dapoi l'antichità, aduprendulu per trattà tuttu, da mal di testa à depressione. In u so libru Tè verde: U secretu naturale per una vita più sana, Nadine Taylor afferma chì u tè verde hè statu adupratu cum'è medicina in Cina dapoi almenu 4.000 anni.
Oghje, a ricerca scientifica in Asia è in l'Occidente furnisce prove forti per i benefici per a salute longu associati à bere tè verde. Per esempiu, in u 1994 u Journal of the National Cancer Institute hà publicatu i risultati di un studiu epidemiulogicu chì indicava chì u tè verde riduce u risicu di u cancheru esofagicu in omi è donne cinesi di quasi sessanta per centu. Ricercatori di l'Università di Purdue anu cunclusu recentemente chì un cumpostu in tè verde inibisce a crescita di e cellule tumorali. Ci hè ancu una ricerca chì indica chì bere tè verde abbassa i livelli di colesterolu tutale, è migliurà u rapportu di u colesterolu bonu (HDL) à u colesterolu male (LDL).
1. Prevenzione di u Cancer
2. prutezzione Cardio; prevenzione di l'aterosclerosi
3. Prevenzione di a carie dentaria è di a malatia di a gomma
4. Prutezzione di fegatu
5. Agregazione anti-piastrinica per prevene a coagulazione di u sangue
6. Migliuramentu di a funzione renale
7. Prutezzione è ristaurazione di u sistema immune
8. Inibizione di patogeni infettivi
9. Aiutà a digestione è l'utilizazione di carboidrati
10. Antioxidante cellulare è tissutale
U tè hè cultivatu dapoi seculi, cuminciendu in India è in Cina. Oghje, u tè hè a bevanda a più cunsumata in u mondu, solu secondu l'acqua. Centinaie di milioni di persone beie u tè, è studii suggerenu chì u tè verde (Camellia sinesis) in particulare hà assai benefici per a salute.
Ci hè trè varietà principali di tè - verde, neru è oolong. A differenza hè in u modu chì i tè sò trattati. U tè verde hè fattu di foglie micca fermentate è cuntene a più alta concentrazione di putenti antioxidanti chjamati polifenoli. L'antioxidanti sò sostanze chì combattenu i radicali liberi - cumposti dannosi in u corpu chì cambianu e cellule, danneghjanu l'ADN, è ancu causanu a morte di e cellule. Parechji scienziati credenu chì i radicali liberi contribuiscenu à u prucessu di invecchiamentu è à u sviluppu di una serie di prublemi di salute, cumpresu u cancer è e malatie cardiache. L'antioxidanti cum'è i polifenoli in u tè verde ponu neutralizà i radicali liberi è ponu riduce o ancu aiutà à prevene alcuni di i danni ch'elli causanu.
In a medicina tradiziunale cinese è indiana, i praticanti anu adupratu u tè verde cum'è stimulante, un diureticu (per aiutà à sbarrazzà u corpu di l'eccessu di fluidu), un astringente (per cuntrullà i sanguinamenti è aiutà à guarì e ferite), è per migliurà a salute di u core. Altri usi tradiziunali di u tè verde includenu trattà u gasu, regulà a temperatura di u corpu è u zuccherinu in sangue, prumove a digestione è migliurà i prucessi mentali.
U tè verde hè statu ampiamente studiatu in persone, animali è sperimenti di laburatoriu.
Studii clinichi chì guardanu à e populazioni di persone indicanu chì e prupietà antioxidanti di u tè verde ponu aiutà à prevene l'aterosclerosi, in particulare a malattia coronaria. Studii basati nantu à a pupulazione sò studii chì seguitanu grandi gruppi di persone cù u tempu o studii chì paragunanu gruppi di persone chì campanu in diverse culture o cù diete diverse.
I ricercatori ùn sò micca sicuri perchè u tè verde riduce u risicu di malatie cardiache abbassendu i livelli di colesterolu è trigliceridi. I studii mostranu chì u tè neru hà effetti simili. In fatti, i circadori stimanu chì u tassu di attaccu di core diminuisca di 11% cù u cunsumu di 3 tazze di tè à ghjornu.
Bevande farmaceutiche è funzionali è solubili in acqua è prudutti di salute cum'è capsule o pillole